Subscribe News Feed Subscribe Comments

apa yang dicari...


eh macam kenal aje...

sah kenal.. apasal gelak sorang2 ?

ha tunggu sapa tu?

jom kita kejar =)

menyorok cepat nanti dia nampak!

aik masuk kedai bunga.. mamat bunga ni!

orang yang ditunggu masa tak kungjung tiba?

Dalam hati "sanggup kau biarkan aku merayau seorang begini.. huhuhu"


lokasi: Bazar Klang
model intipan: Daus

moral of story: jalan pandang kiri kanan =)


7 comments:

alchemy said...

ok thanx, tp yg aku pegang sejambak rose tu mane? ngehe

violet biru said...

yag pegang ros tu kelamlah blur pulak tu. tak pa nanti aku email kat kau then kau supereditlah ya =)

aya said...

aku pun g bazar klang mlm mggu..
lalala...
motif - saje nak ckp ngan ko...
hahaha

Mr. Moque said...

hohoho..menjadi paparazi..

violet biru said...

aya.. jaga nanti kena tembak =)

Mr. Moque> hehe tak ada keje~

Anonymous said...

o..ni keje ko ye? mengendap mamat bunga..Xp

violet biru said...

hahaha sebelum dia ngendap aku aku tebak dia dulu.. hehe...

sapakah ini?

Related Posts with Thumbnails
 
Pictures Of Life | TNB