Subscribe News Feed Subscribe Comments

tepak sirih










tepak sirih. hanya dapat dilihat di majlis kenduri sahaja. kali terakhir saya melihat tepak sirih secara dekat waku saya darjah 6 itupun kotaknya berwarna hitam. wedding baru2 ni saya berpeluang melihat tepak sirih dan yang bestnya kotaknya berwarna merah. sebenarnya saya tak pernah lihat bagaimana rupa sebenar bahagian dalam kotak tepak sirih. dan apabila berpeluang menghabiskan masa dengan kotak tepak sirih ini maka.....

warisan sepanjang zaman =)


3 comments:

Hafizuddin Tajuddin said...

watermark baru..heh

alchemy said...

ko tgk je la gamelan pak herman, mcm tepak sireh gak. hahaha

violet biru said...

HT> ada rahsia disebalik watermark baru ni.. hehe nantikan~

alchemy> pak herman setiap kali nampak aku mesti muka dia semacam.. mana berani aku mendekati barang2 mainan dia =)

Related Posts with Thumbnails
 
Pictures Of Life | TNB