Subscribe News Feed Subscribe Comments

aku, resin dan psm




psm dulu mengajarkan aku makna menikmati erti sabar, menghargai setiap senyuman yang tercurah untukku dan berterima kasih pada utusan yang dihantar oleh Tuhan dalam membantu aku...


 

 tiada yang lebih istimewa melainkan kalian yang sering ada dan sering mendengar segala keluh kesah. terkadang perkara kecil juga aku bentakkan, namun seperti biasa kalian ada menjadi tempat berbicara...





pada yang sedang menyiapkan projek tahun akhir mereka, semoga diberi kekuatan dn dipermudahkan dalam segala urusan...

apa yang pasti dengar ini DUNIA,
"aku sudah habis PSM aku!"
heh =)

4 comments:

violet biru said...

heh... teruskan usaha sahabat2.. psm memang memeningkan kepala tapi dengannya kita belajar banyak perkara.

pernah sekali ana diuji sahabat, hard disk ana rosak dan tak mampu diselamatkan lagi. bayangkanlah waktu ana dah siapkan proposal ana dengan lengkapnya (after di semak sv) dan malangnya ana tak sempat nak print out dan ana tak ada back up... nasib baiklah ada hard copy jadi seminggu ana menaip semula dengan linangan air mata dengan tak ada laptop. terima kasih pada oni dan kak amy yang bagi pinjam laptop masa tu. dan terima kasih juga kepada sv ana Prof NASA yang memahami..

alhamdulillah masa semester lepas, ana di bantu oleh RO, kak linda yang sabar dengan karenah ana yang sering aje mengganas dalam lab, kak yani yang ajarkan statistica dan kak naz yang temankan amik EPFB... dalam kesukaran membuat analisis yang menyebabkan ana terpaksa duduk di lab suhu tetap sepanjang hari ana bertemu dengan kak Nab dan kak Anis yang membantu ana buat analisis. alhamdulillah...

dan setinggi terima ksih juga pada mei chen yang menyemakkan grammar ana dan kak Linda untuk format walaupun beberapa kali ditendang.

apa pun psm memang mengajar ana banyak perkra. jika disuruh membuat sekali lagi psm, ana pasti dengan yakin akan mengatakan TAK NAK walaupun ianya indah.. huhu sapa sanggup~

n terima kasih pada kak helia yang sering melihat dan menerima keserabutan aku dalam menyiapkan psm...

dan akhirnya, dengarlah dunia... SAYA DAH HABIS PSM =)

Mutiara Bernilai said...

huh,,ni ade unsur2 yg membuatkan sesuatu yg x enak dlm hati aku nih.,huhu..kami xsiap PSM lg!!!huhu

violet biru said...

ala jangan lah sedih en.. khas ni supaya sahabat2 aku ni kuat semangat... hasilnya memang melegakan walaupun kita kepenatan =)

auhc said...

tahniah!

Related Posts with Thumbnails
 
Pictures Of Life | TNB