Subscribe News Feed Subscribe Comments

kita



aku yang selalu
merasa sendiri
tiada yang memahami
merasakan kehidupan terkadang tidak adil
lantas memingirkan aku dalam setiap keindahan






seolah ada bayang-bayang yang sering mengejar aku
menjadikan aku takut untuk mengatur langkah aku
dan terkadang tersadung
dan menangis dalam kesendirian menanggung kesakitan






di saat itulah kau hadir
seolah membawa salam dari Tuhan
untuk aku mengerti bahawa kehidupan ini
tidak bisa sendiri






kita pun menjadi akrab...
walaupun berada dalam keriuhan ramai
kita saling merasai kebersamaannya



tiada lagi memori gelap..
 aku kini bisa mendengok ke langit dan melihat kecerian yang indah






kau umpama kuntuman indah dalam hidupku







juga cahaya yang menghilangkan bayang yang mengjejarku dulu





kini aku ada kamu yang menemani setiap langkahku





 Terima kasih Tuhan,
kerana menghadiahkan sahabat ini padaku
dan terima kasih kamu
yang sentiasa menemani hariku...


***tribute to meL... 
yang membuatkan aku terpaksa mendongak ke langit setiap kali mahu melihatnya. 
semoga sentiasa tenang... 



8 comments:

violet biru said...

really miss mei chen =)

Siti Hasunah Mohammad said...

vB...nk gmbr daun tu..yg first sekali..leh gune ntuk wat wallpaper pmiutm..tp xmo ade nama violetbiru tu...antar kat email leh?

violet biru said...

bleh222.. gunakan di jalan dakwah yer.. jangan lupa kredit222.. jadikan wall paper pmi pun okay =)

Mutiara Bernilai said...

dandelion,,
vb amek mane pic dandelion tu,,
nak p sane.,
nak tiup bunga tu..
huhu

violet biru said...

hahaha nama bunga tu dandeion ke??? ingat dandelion yang warna putih

bunga tu kat depan lab aku la en. waktu tu aku lepak2 lab sebab RO nak jumpa mintak tolong, sambil tunggu dia aku amiklah gambar...

eh aku penah tiup bunga dandelion tu tapi kat mana yer.. tapi penahlah =)

violet biru said...

lupa nak cakap, en bunga ni aku try tiup separuh mati pun tak nak terbang.. huh

Mutiara Bernilai said...

ho ye ke.. so tu bkn dandelion ke..dandelion x matang kot..

ala.. lin,bwak la en p kat pokok yg ade bunge tu..nak..nak p sane..

violet biru said...

owh tak de hallah.. boleh aje =) tak pun kita tolong petik2 kan.. =)

Related Posts with Thumbnails
 
Pictures Of Life | TNB